sobota, 29. avgust 2015

RTV Slovenija, oddaja Dobro Jutro

[Dogajanje iz tedna 1, 2, 3, 4]

V oddaji Dobro jutro poteka akcija “Tekma za zdravo življenje”. Naše delo in spremembe ste lahko spremljali v omenjeni oddaji vsak ponedeljek na RTV SLO 1. Kaj vse se je dogaja z našim kandidatom Domnom Kuraltom, pevcem skupine Calypso pa lahko v tedenskih poročilih spremljate tu.
Z objavami vam želimo prikazati naše principe in načine dela. Cilji so izbranega, športno neaktivnega vadečega, strokovno in postopno vpeljati v aktivni način življenja. S treningi in vadbo za zdravo telo želimo izboljšati Domnovo vzdržljivost v moči, saj kot pravi sam, se je v preteklih letih rad odpravljal na Šmarno goro. Višjih vrhov se do sedaj ni loteval.





Celotni team Alive (indoor in outdoor) bo v prihodnjih (skupno dvanajstih) tednih Domnu v popolno oporo. V začetku je potrebno vadečega spraviti v dober aktivni “pogon”. Uvodni kondicijski treningi se izvajajo v Vadbenem studiu Alive. Povdarek dela je na preventivi pred poškodbami, proprioceptivni vadbi in vadbi povečanja spolšne moči. V nadaljevanju se izvaja kombinacija notranjih in zunanjih treningov. Z zunanjo kombinacijo želimo naše delo popestriti, ter prikazati tisto pravo drugačnost, ki jo lahko posameznik z gibanjem in osebnim trenerjem v Alive training studiu tudi dobi. Domnu želimo odpreti širši pogled možnosti zunanjih aktivnosti. V teamu Alive si želimo, da vadečemu predstavimo različne športne aktivnosti, ki jih do sedaj še ni izkusil. S skupnim delom verjamemo da bomo dosegli naš cilj. Ta pa je spremeniti Domnov “life style” v gibanje, ki ga sami imenujemo Alive style.


Začetno stanje

Višina 181 cm
Teža 91 kg
Obseg okoli pasu 100 cm
Procentualni deleži maščob na območju:
- rok 22 %
- nog 24,7 %
- trupa 39,4 %
Skupni delež podkožne tolšče v telesu 31,6 %
Zastavljeni cilji
Domnu želimo spremeniti njegove življenske navade. Glavni cilj je Domna spodbuditi k aktivnemu življenju, njegov life style bo postal Alive style.
Posledice
Posledice doseženih naših ciljev, bodo privedle do dosega Domnovih ciljev - 10 kg.

Poročilo iz tedna 1

V prvem tednu smo uspešno opravili:
- tri testiranja: skeniranje telesa, testi maksimalne moči, test vzdržljivosti (2400m)
- tri uvodne treninge (ponedeljek, sreda, četrtek)
- pregled živil v bljižni trgovini. Domnu smo predlagali katerim živilom se naj izogiba, ter katere lahko zamenja s trenutnimi itd.
- predstavili smo rezulte - skeniranja telesa
Številčni premiki:
Telesna teža:
teden 1: 91 kg
Obseg pasu:
teden 1: 100 cm
Posebnosti preteklega tedna:
- slabost po prvem treningu (ponedeljek). Razlog - vadeči je opravil dopodanski trening brez da bi zaužil kakršna koli živila. Zaradi zmanjšanja sladkorja v krvi je prišlo do slabosti.


Debata po prvem zaključenem tednu, studio RTV Slovenija.

Poročilo iz tedna 2

V drugem tednu smo uspešno opravili:
- uspešno smo zaključili s pripravljalnim delom
- v dveh tednih smo opravili 6 notranjih treningov
- zaradi Domnove zavzetosti do treningov in dobrega odziva njegovega telesa smo naredili dodaten zunanji trening
- prvi teden je bil večji povdarek na moči, v drugem tednu smo postopno dodali trening vzdržljivosti.
- Povečala se je tudi tedenska poraba kalorij na treningih
Številčni premiki:
Telesna teža:
teden 1: 91 kg
teden 2: 88,3 kg

Obseg pasu:
teden 1: 100 cm
teden 2: 98 cm

Posebnosti preteklega tedna:

Vklop v oddajo Dobro jutro, Začetek tretjega tedna treningov.


Poročilo iz tedna 3

V tretjem tednu smo uspešno opravili:
- dva treninga moči in dva kardio treninga (1x zunanji in 1x notranji)  ter samostojne zunanje aktivnosti
- vsebina zunanjega treninga: tek v rahel klanec na mehki podlagi. Cilj treninga je bil postopno učenje tehnike teka (položaj stopal, kolena, drža trupa in položaj rok).
Številčni premiki:
Telesna teža:
teden 1: 91 kg
teden 2: 88,3 kg
teden 3: 87,3 kg
Obseg pasu:
Teden 1: 100 cm
Teden 2: 98 cm
Teden 3: 97,5 cm
Posebnosti preteklega tedna
- viden opazek slabše motivacije na ponedeljkovih treningih. Razlog je negativizem iz Domnovega okolja, saj je deležen rahlega posmeha in zbadljivk kot češ: "Ja kam pa hujšaš?".
- po ponedeljkovem treningu se je motivacija povrnila. Presenetil nas je s svojo zagnanostjo, saj se je zgodilo da se je odpravil na Šmarno goro tudi 2x v enem dnevu.
- notranje treninge izvaja zavzeto in "na polno".
- pri prehrani smo naredila majhen korak naprej iz 2-3 obrokov smo prišli na 4 dnevne obroke. Smo daleč od zadanega prehrambenega cilja, vendar ohranjamo postopnost, saj si želimo Domna naoučiti novih navad, ki pa niso dijetne.



Poročilo iz tedna 4

Četrti teden treningov je predvsem regeneracijske narave. V ponedeljek smo opravi vklop v oddajo Dobro jutro, nato pa so sledile samostojne zunanje aktivnosti. Ker je bil tudi čas prvomajskih počitnic je lahko Domen svoj čas v polni meri izkoristil in se posvetil svojim otrokom. 


















Vir:
Video, RTV Slovenija (2013). Oddaja Dobro jutro. Pridobljeno 24..4..2013, s http://bit.ly/10HhzTR.

Ni komentarjev:

Objava komentarja